Hej därute i regn och kyla

Jag och Wikk har varit lite inaktiva gällande bloggen dom senaste dagarna.
Men allt beror på att vi hojjar destomer.
Lördags var jag ( Christopher ) i Göteborg och mötte upp Patrik ifrån Onsala, vi skulle till Berget ( area 51) och ha en session där. Efter en helskön sesh där Patrik nästan satte Tailwhip, drog vi ut för en street runda i det halvt, regniga Göteborg.
Fett vare och många fina trix visades.  Patrik satte bland annat ett Handrail.
Själv var jag inte pepp, så jag gled mest omkring och körde småsaker.

I Måndags fick jag mitt nya framhjul som var försenat från Cyclecomponents, men men.  Nu är det här alltså, vilket är det bästa.  Ett m7 hjul, och för er som inte vet så är det Odyssey Seven K A fälg och G-sport Marmoset nav.
Jag och Wikk gjorde en superimpulsiv resa till Göteborg för att besöka Berget tillsammans, vilket visade sig bli RIKTIGT lyckat. Flowwet var på topp, men Wikk hade lite fobi för ena boxen pågrund av hans vurpa. Men man som han är så begränsade det inte honom och han körde som en gud. Själv var jag nöjd med att hoppa Hipp-Spinen och wallridea endel.
Resan var lyckad, och vi hade en fet kväll.

Nu regnar det bara här i Borås, Sveriges regnigaste stad.
Men sånt är livet, så istället slänger jag upp ett klipp här så ni har något gott att kika på.

EPIC FAIL:


// Christopher Reinholdsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0