Skön sesh idag!

Som i tidigare inlägg sa så hade jag och wikk en soft sesh idag.
Några fina trick sattes och flowet streamade ut ur öronen på oss.
Sen kom kylan och gjorde oss mindre peppade, så vi åkte till Wictors lägenhet och lämnade av väskorna för en liten flowrunda mot Knallelands hållet.
Vi bara gled omkring överallt ungefär och körde på vad som kändes lägligt, inget överladd så man skadar sig när man inte är helt på gång.
Jag lyckades till exempel välta ut en lykta mitt i knalleland när jag "peg-bonka" när jag åkte förbi. Det blev ett J***A hallå på folket som va runt omkring. Tur att ingen kom till skada iallafall, och bäst av allt.  Det började inte brinna.

Tack för ännu en soft dag Wictor Magnusson.

//Christopher Reinholdsson

"Längtar efter ännu en dag som är fet, bakom kullar och kravall-staket!"

Kommentarer
Postat av: Wictor

Sweet mannen!

2008-10-10 @ 14:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0